sry......

hejsan sry för dålig uppdatering men jag sov över hos lovisa (tess  <3) igår och vi hade fett kul :thumbup: flummade sönder, men det var också fredag 13 och jag fick faktiskt två oturs saker igår ;( 1. jag råkade ha sönder en av lovisas jul klappar (men nt med menning) jag tappade balansen och klev på den så en sak gick sönder och det andra sakerna traslade ihop sig ;( och att min bästa vän sylvia (kelly24) ljög bakom ryggen på mig och sa saker jag nt ens hade gjort till mina andra kompisar ;( men aja sånt e livet men jag tänker iaf nt vara böstis med henne mer eftersom jag vill nt ha en bäzza som ljuger bakom ryggen ;( men fick ni ngn otur igår :) ?

Kommentarer
Postat av: kelly24

Så du säger att jag ljög bakom ryggen på dig!!! DET GJORDE JAG INTE FÖR ATT DU SA JU DET TILL MIG ATT SLUTA HÅLLA PÅ MED MITT ÖGA OCH ATT DU TYCKTE ATT DET VAR IRETERANDE SÅ JAG LJÖG ALDRIG!!! MEN AJA DU SÄGER TILL MIG ATT DU INTE KAN VARA DIG SJÄLV MED MIG MEN!!!! DT ÄR JAG SOM INTE KAN DET FÖR DU SKA ALLTID SÄGA TILL MIG VAD JAG SKA GÖRA OCH INTE GÖRA JAG FÅR FAN GÖRA VAD JAG VILL X( T.EX DU SÄGER ATT JAG INTE FÅR HÅLLA PÅ MED MITT HÅR OCH JAG FÅR GÖRA DET OM JAG VILL!!!! JAG MÅSTE ALLTID SITTA SOM DU SITTER PÅ BUSSEN SOM NÄR DU SÄGER ATT JAG SKA FLYTTA IN NÄR JAG REDAN SITTER TETT IN I FÖNSTRET!!! OCH JAG FÅR INTE ÄNS TA UT EN ÖGONFRANS UR ÖGAT!!! SÅ JAG SA DET TILL DEM MEN JAG LJÖG ALDRIG :( OCG DU FATTAR INTE ATT JAG BLIR LEDSEN NÄR DU SÄGER ATT JAG LJUGER:( MEN AJA JAG VILLE BARA SÄGA DET FÖR JAG LJUGER IALLAFALL INTE :( MEN DU OM MAN ÄR BÄSTIS MED NÅGON SA MAN INTE FRÅGA ANDRA DU SKA PRATA MED MIG FÖR JAG KAN ALLTID BERÄTTA SANNINGEN TILL DIG :(

2012-01-14 @ 16:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0