azzå alvaliga problem!!!

azzå ljug på jag har nt gjort det OKEJ fatta!!!!!! azzå du fattar nt att du gör folk ledsna när du ljuger om saker jag nt sagt, gjort elr hört!!!!! azzå bara för jag säger en sak får du typ damp azzå mennar det alvalig DAMP!! och fatta jag sa bara på bussen ''vrf gö du alltid så med ögat?'' och sen får du damp och överdriver allt och säger att jag gjort saker jag nt gjort och fattar du nt at jag vet bättre var jag sa :mad: och det kanske nt e så kul att vara med ngn som ska vara perfektionist -.-' som fixar håret 24/7 ''åå nej ett hårstrå kom fel nu måste jag göra om allt -.-' så ljug på kelly24 ingen tror iaf ine på dina ljuganden -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0