hejsan!!!

hej igår han jag ju inte berätta om min dag elr snarare vad jag skulle göra :) aja men jag fick en fantastisk födelsedag, alla i skolan var snälla och sa grattis!! ;p sedan efter skolan gick jag och sylvia till hennes pappas jobb, där fick jag och sylvia en jätte fin bakelse var GRATTIS det var tur det för den var såå äcklig!! både jag ocg sylvia tyckte dom var äckliga!! aja men sen fick vi två grattis kackor från en café (efter som det är en gymnasium med bageri) av en elev super snällt :) sedan köpte hennes pappa en bakelse till mig :) vad snällt va :) tur att jag känner den där familjen :D


Kommentarer
Postat av: Sylvia

Det var jätteroligt igår <3

2011-09-30 @ 17:49:48
Postat av: josefine

aa super kul (x tack för en bra dag sylvia :)

2011-09-30 @ 22:43:36
URL: http://moviestarplanetfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0