fett soft azzå :p

hejsan hejsan idah vaknade jag och cornelia klockan 8:00 elr hon väckte mig då :) aja snart ska vi hem till cornelias pappa och sitta vid hans två datorer och spela msp :D och hos hennes pappa har hon två kanniner en lejonhuvad kanin som heter pärlan och en dvärgvädur som heter tusse :) dom är världens sötaste ;p ni skulle dö när ni såg dom :D så söta är dom :) kolla själv för här kommer två bilder på dom :)
 visst ärom söta :) aja igår hade vi fett kule jag fick värsta skratt attacken när vi skulle sova och jag tog foto på hennes nalle björn och hennes littlebigplanet gubbe tyvärr har jag nt rn bild på nallen som är fett söt men ni får en bild på littlebigplanet gosedjuret:)
 
                                     

Kommentarer
Postat av: Sylvia

Fy fabian dem är så söta!!!! <33 Jag vill se dem igen snart.

2011-09-25 @ 18:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0