aj aj aj :(

hejsan för typ tjogo minuter sen så började jag blöda as mkt från mitt bakhuvud :( så här gick den till!! jag, cornelia och en tjej som heter jennifer (hon lärde jag känna idah) var i en park precis utan för hennes mammas hus elr hon bor i hög hus men iaf då lekte vi att två stod nedan för en klätter stälningen och en där uppe, då gick jah och jennifer ner och kastade upp till cornelia och då kastade jag upp en leksaks traktor men då tog inte hon imot den och jah börjde mig ner för att ta en ny och då kom den rakt på mitt bakhuvud men då sa jag bara aj och fortsatte. sedan hade typ lite blogg kommit på pannan och när jag vänte mig om då såg jennifer att jag blöde och sa den och jag bara "va" och tog bek min hand och då såg jag att det var blod och då åkte vi snabbt upp till hennes mamma i hissen och hon fixade allt + hon är läkare och cornelia och jennifer var jätte snälla och hjälpte till och så :) och allt blev bra!! och sen kom mamma och hämtade mig och så duchade jag av mig hemma :) tack jennifer, cornelia och angelica :) för all hjälp :)

Kommentarer
Postat av: Sylvia

Gud vad synd men bra att allt blev bra

2011-09-25 @ 18:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0