AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!

azzå kolla vad jag fick av min bästis (sylvia) på msp:love:. hon gav mig alla kläder utom håret och tatueringen för den fick jag från min andra bästis (cornelia) men azzå shit bara skorna kostar 500 kronor!!! tack syli jag älskar dig :) och det vet du ;) asså du är så jävla snäll :D (förlåt om jag svär mkt men jag kan nt sluta för jag är så glad :D) jag och sylvia har kännt varandra typ hela livet elr det har vi :D derför vill jag aldrig förlora henne elr bråka med henne och om någon av er är taskig mot henne då kan ni bara veta att jag kommer aldrig mer prata med er då!!! men ingen har gjort det så länge :) men om :mad:

Kommentarer
Postat av: Sylvia

Älskar dig med min bästis. <33

2011-09-26 @ 21:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0