världens kattigaste mössa ;)

hejsan igår var jag och mamma på stan och gick på bio och shoppade :) jag köpte en mössa som är leopard färgad med ÖRON!! kan du tänka dig vad sött och kattigt :'D haha ni får bilder sen ;)
nu till bion, jag och mamma gick på spy kids 4!!
den var faktist inte så bra som jag hade tänkt! den får faktist bara två :) av 5 :) den var inte lika bra som dom gamla spy kids dom var mer spännande och roliga och desutom kännde man nästan igen lukt på lukt kortet :thumbdown: det tyckte jag var lite synd :( men om jag ska ge ett tips!! om du ska se den ta med er en en krona så ni kan skrapa lukt kortet annars får man inte fram lukterna ;)
men det jag tyckte var bra är att min favorit skådespelerska jessica alba är med :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0