svar på tal!


här blir det mkt att besvara ;)
1. ''vad väljer du vem som ska bli veckans moviestar, veckans blogg osv?? :)''
veckans blogg tips väljer jag efter bloggar jag tycker är bra och som jag läser och så :) veckans moviestar tar jag bara ngn jag tycker är snäll, rolig osv :)
2. ''vad är det första du skulle göra om du blev VIP?''
jag skulle nog shoppa loss azzå efter som det finns så himla mkt snygga saker och så ;)
3. ''hur gör du dina bilder? :o (asså typ, fixar dom man säger o.o)''
först gör jag så att jag vill hur det ska se ut!! sedan tar jag foto med en vis knapp och beskär och fixar på paint (jag har det nyaste paint ;) )
4. ''kan du göra en del 3 på den mystiska städerskan xD''
visst xD det är bara att hon som var städerskan har tagit bort sin gubbe men jag ska försöka göra så gott det går!!, få ta en annan moviestar som städerskan xD men visst det kan jag göra :)
5. ''vem är din förebild på msp? :pp''
det är nog siara xD jag älskar värkligen henne är ett stort fan!!
6. ''vill du köpa ngt i min loppis?''
har redan köpt typ allt ju :D
hoppas det var svaren på dina frågor ;)

Kommentarer
Postat av: Tess <3

okii tack för du svarade xD

Fråga 6: Skrev frågan innan du köpt ngt! ;)

2011-10-25 @ 15:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0