hejdå bloggen i en vecka!!!

hejsan imorron åker jag till falun :( :D man får ha med sig data och spela men jag vill nt det, för mkn dator är alldeles ny ;) men aja jag kommer sakna msp skiit mkt och min hamster med och min fågel och resen av familjen såklart!! men det kommer bli skiit kul ;) så mkt som jag, cornelia, sylvia och felicia har bästämt så :D hehe läänktar så jävla mkt nuu till falun!!! lägger upp bilder sen efter jag har vart i falun ;) såklart nu ska få se lite annars blir det ju bara tråkigt att jag förklarar hur veckan har vart ;) vi får se om jag gör lite tids iställda inlägg, tror det så ni får lite att läsa :D bye bye bloggen!!!SÅ LÄNGE!!


Kommentarer
Postat av: sylvia

Längtar till falun men synd att du inte kan blogga

2011-10-09 @ 18:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0