HJÄLP SNÄLLA OCH LÄS FORT DET ÄR ALLVALIGT :(

hejsan!! jag sitterhär och gråter.. för det går inte att logga in på Fjortizzz bara mina andra gubbar!! men gubben e kvar!!! jag skrev rätt namn och kontrolerade att lössenordet var rätt men ändå står det ''ogiltigt användarnamn eller lössenord'' jag har testat jätte många gånger, jag vet att man kan gå in på hotmailen och kolla om ngt ha byt lössen men jag kommer inte ihåg lösenordet till den hotmail adressen :( aahh tänk om jag aldrig kommer in på den mer :( men jag tänkte bara säga att jag älskar er alla mina små söt gurkor om jag inte kan komma in mer!! men då hittar ni mig på ''trifha'' Love er <33 jag tänkte bara be om hjälp vad ska jag göra :( ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0