OMG hur snäll få man vara!!!!

hejsan, ni vet eve444, hon hsr bytt kläder så jag vissar ingen bild på henne men aja. jag loggade in på min tjej Fjortizzz_loveboys då hade jag fått två mails!!
på första jag läste(jag började att läsa det andra hon hade skickat)
jag svarade okej;P
men sen läste jag det första mailet hon hade skickat jag började läsa det andra, men aja.

då sattjag med öppen mun framför mailet och tänkte, hur snäll få man bli!!!den här köpte hon till mig utan att jag ens hade frågat om hon kunde eller så hon bara gav mig den!!
 aa fattar ni att honköpte den här från min ö-lista för 550 kronor och jag har inte ens bett henne om det!!!hon bara gav den till mig för att hon tyckte att jag var snäll, och det värkar som hon ska ge mig mera!!!!
men jag ska ge henne några extra autos en bara 28!!
Den här soffan står i min trädgård, men jag har gjort om trädgården till ett rum!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0