hejsan hejsan nu har jag blivit CELEB också thiihihi ;D

dålig kvalite sry D'; men aja idag har jag bara nördat moviestarplanet har suttit från morron till kväll ;D vet vet fett nördig på msp, men det är så jävla kuul C:
förut blev jag beroende av gthotel och tycket det var så bra för man kunnde köpa vip för sina pengar man hade på spelet men nej nej nej moviestarplanet är högst upp på listan!!! alla som håller med kommentera med en :thumbup: i kommentarerna och om du undrar hur man gör en :thumbup: så gör man ett : thumbup : fast allt det där sitter ihop ;D hoppas ni håller med annars så skriv :thumbdown: och den gör man : thumbdown : fast allt ihop C. aja hoppas ni håller med mig C:

Kommentarer
Postat av: Tess <3

:thumbup:

;D

2011-12-15 @ 15:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0